loader image
EnglishRomanian

CMT-TUIASI asigură autoevaluarea competenţelor studenţilor doctoranzi şi a cercetătorilor post doctorali în scopul identificării competenţelor personale ale fiecăru student consiliat. Autoevaluarea are ca finalitate descoperirea abilităţilor şi calităţilor fiecărui student doctorand sau cercetător postdoctoral, cât şi pentru a descoperi ariile în care este nevoie de training direcţionat.

Autoevaluare ResearchComp

ResearchComp este un instrument care ajută cercetătorii să își evalueze și să își dezvolte propriile competențe transversale. Totodată Reseach Comp contribuie la adaptarea ofertei educaţionale şi determină angajatorii să fie conștienți de setul larg de competențe ale cercetătorilor.
Sprijinind dezvoltarea competențelor transversale ale cercetătorilor, ResearchComp încurajează carierele intersectoriale.

CHESTIONAR DE AUTOEVALUARE RESEARCHCOMP

Chestionar percepţie angajabilitate

Chestionarul este compus din patru părți:
  • Partea 1 (Sprijin instituţional şi curricular pentru angajabilitate);
  • Partea 2 (Metodologii de promovare a angajabilității);
  • Partea 3 (Politici de îmbunătățire a angajabilității);
  • Partea 4 (Percepții despre importanța angajabilității).
CHESTIONAR PRIVIND PERCEPȚIA ANGAJABILITĂȚII

Chestionar abilităţi antreprenopriat

Chestionarul are ca scop autoconştientizarea şi verificarea cunoștințelor și abilităților necesare unui antreprenor. Acesta conține 11 întrebări ce vă ajută să aflați cum să valorificați abilitățile dvs. curente în afaceri. De asemenea, vă ajută să vă analizați experienţa și atitudinea pe care o manifestați în afaceri, putând determina astfel nivelul cunoştinţelor dvs. şi posibilitățile de îmbunătățire.

CHESTIONAR ABILITĂŢI ANTREPRENOPRIAT

IMPORTANŢA TRAININGULUI ÎN COMPETENŢE TRANSVERSALE

Zi de zi avem parte de provocări complexe, care ne afectează pe toți atât la locul de muncă, cât și în viață, rezultând clar nevoia de dezvoltare a competențelor la un nivel mult mai ridicat decât până acum. Comunicarea, rezolvarea problemelor, munca în echipă, sau individuală și învățarea continuă sunt printre cele mai importante competențe transversale. Angajatorii își doresc din ce în ce mai mult de la viitorii angajați, dovada că aceștia sunt „pregătiți pentru angajare” și că sunt capabili să demonstreze, pe lângă abilitățile specifice postului, și abilități și competențe transversale.

Dincolo de muncă, abilitățile și competențele transversale sunt importante în relațiile personale și în societatea civilă și ele fac, de multe ori, diferența.

După cum este definit de Clasificarea Europeană a Abilităților, Competențelor, Calificărilor și Ocupațiilor (ESCO), „Abilitățile și competențele transversale sunt abilități învățate și dovedite, care sunt considerate în mod obișnuit ca necesare sau valoroase pentru o acțiune eficientă în aproape orice tip de muncă, învățare sau activitate de viață. Sunt „transversale” deoarece nu sunt legate exclusiv de un anumit context (post, ocupație, disciplină academică, implicare civică sau comunitară, sector ocupațional, grup de sectoare ocupaționale etc.).”